tisdag 8 februari 2011

Hej och välkommen

Hejsan. Eftersom detta är en alldeles färsk blogg tänkte jag att det obligatoriska presentationsinlägget kunde vara på sin plats.

Mitt namn är Johan, jag är 20 år, kommer från Västerås och studerar just nu Rörlig Bild på Högskolan Dalarna i Falun. I den här bloggen tänkte jag dela med mig av mina tankar kring film. Jag reflekterar över filmer jag sett, filmer jag ser fram emot att se eller helt enkelt över film i största allmänhet. Möjligheten finns även att jag skriver om något annat trevligt eller intressant som jag har lust att dela med mig av.

Jag har ingen ambition att recensera eller sätta betyg på filmer utan jag tänker att jag helt enkelt delar med mig av mina tankar kring filmer jag har sett, nya som gamla, bra som dåliga. Sådant som jag finner intressant helt enkelt. Det kan förhopningsvis även leda till att någon som läser det har åsikter som de vill dela med sig av i ämnet. Det brukar ofta finnas en hel del åsikter kring filmer enligt min erfarenhet och det välkomnas såklart. Håll gärna utkik här efter framtida inlägg.

Tjing!

2 kommentarer:

  1. Snyggt jobbat med bloggen! Bra layout, snygga bilder, bra texter, f1! :)

    SvaraRadera
  2. Då en av mina absoluta favoritfilmer får utgöra bakgrund till din header så är jag övertygad om att det här är en blogg värd att följa. Tack för att du lagt mig i länklistan. ska återgälda den tjänsten omedelbart. :)

    SvaraRadera